FILM

Intervju med Lenita Wennström, Kvalitetsansvarig på PostNord

Coachning av dina medarbetare spelar en avgörande roll för kvalitetssäkringen och säkerställer att era kunder får en kundupplevelse i toppklass.

I den här filmen möter Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, vår kund Lenita Wennström, Kvalitetsansvarig på PostNord. De diskuterar likheter mellan bolagen och fördelarna med AI Buddy. I filmen diskuteras också:

✓Självledarskap och transparens

✓Analys av hårda och mjuka värden

✓Tidsbesparingen som Indicate me innebär för både medarbetare, verksamhetsstöd och chefer

”Vi jobbar varje dag i Indicate me […] Det här sparar tid för medarbetare, verksamhetsstöd och chef.”

– Lenita Wennström, kvalitetsansvarig på PostNord

4 fördelar PostNord ser med Indicate me

  • Coachning: Digitalt stöd för coachning och dokumentation, som liknar deras tidigare utvecklade mall för samtalsklocka.
  • Snabb överblick: Enkelhet att få insikter i hur servicen presterar, både hårda och mjuka värden.
  • Engagemang: Medarbetarna kan följa sina egna resultat och självleda sig själva.
  • Tidsbesparing: Sparar värdefull tid för alla roller som exempelvis medarbetare, verksamhetsstöd och chefer.
ai kategorisering bild 1
lina ai baserade insikte kronika

Vill du ha konkreta exempel där företag använder AI-baserade insikter för att förbättra kundservice?

I den här krönikan delar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, med sig av verkliga berättelser om hur AI kan optimera kundnöjdheten, minska churn och ge ett stöd i coachning. Läs mer via knappen nedan.

BOKA DEMO

Vill du veta mer?

Välkommen att fylla i formuläret nedan för att boka en demo

Boka Eventbiljetter