-->
En ineffektiv kundservice orsakar hög personalomsättning, hög sjukfrånvaro, dåligt optimerad bemanning, missnöjda kunder och skadat varumärke.
Kundservice bör vara en prioriterad fråga för svenska företagsledare.
Alla vet att medielandskapet har ändrats och att makten har flyttats över till konsumenterna. Kunderna har blivit egna mediekanaler och kan prata med flera tusen personer när de är missnöjda. Det finns många skräckexempel när det har gått riktigt fel. Därför är det förvånande att inte alla stora företag har ett system som kan analysera och identifiera förbättringsområden idag.
En välfungerande kundservice är avgörande för företagens framgång.
Hitta era förbättringsområden med systemet från Indicate me.
Indicate me erbjuder ett system som samlar alla viktiga nyckeltal gällande kundservice på ett ställe, vilket ger företag en 360° vy av sin kundservice.
[mi-logo id=1510573414707330778]
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.
Fyll i din e-post så skickar vi en onepager med mer information.