-->
Kundberättelser
Guider och material
Filmer
Webinars
5 tips: Så får du ihop din kundservice
Varför är kundservice på chefens chef chefs agenda?
Indicate me ger en 360 graders vy av er kundservice
Se film
Nöjd-kund-index är idag ett av de mest centrala värdena för att mäta...
Med webbtjänsten Effekt finns stora möjligheter till förbättring av ...
I Värde ser kundservicemedarbetarna aktuella erbjudanden ...
Genom att kategorisera de olika kundärendena i en logg så får man en ...
Vi samlar all data om din kundserviceverksamhet i en plattform.
Vi erbjuder uppföljning för ökad effektivitet och kvalité i din kundservice.
Sida 3 av 3
Copyright © 2016 Indicate me. Alla rättigheter reserverade. Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.