Indicate me
  • Startsida
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
frukostseminarium-chefnatverk-close-v2

Kundservice – effektivisera och öka kundnöjdheten

Onsdagen den 24 januari kommer Indicate me tillsammans med Chefnätverket Close hålla i ett kostnadsfritt frukostseminarium i centrala Stockholm. Under seminariet kommer du få tips om hur du sänker kostnaderna i kundservice och samtidigt ökar kundnöjdheten.

Kundservice – Effektivisera och öka kundnöjdheten

Johan Frodell, VD på Releasy som är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice, har genomfört ett flertal lyckade satsningar inom kundservice. Under frukosten delar han med sig av sina bästa erfarenheter och tips på hur Releasy på kort tid uppnådde:

  • Sänkta kostnader för bemanning
  • Förbättrad kvalitet
  • Förbättrade svarstider

Halebop – ökning i NPS med +30%

Genom målinriktat arbete har Halebop för åttonde året vunnit titeln om Sveriges nöjdaste mobilkunder 2017 (SKI 2017). Under frukosten pratar Adam Wahrén, Business Manager för Halebop, om de framgångskoncept som har genomförts i kundservice och resulterat i 30% ökad NPS på några få månader.

Verktyg – Öka motivationen genom att delge resultat i realtid

Gemensamt för alla företag, oavsett bransch, är att Information är inte värt någonting om man inte kan omvandla det till insikt och sedan genomföra förbättringar. Lina Bjelkmar, VD Indicate me, talar om hur du skapar en effektivare och mer kvalitativ verksamhet genom att fokusera på några få men effektiva nyckeltalsanalyser inom kundservice.

Om föreläsarna

Lina Bjelkmar är en driven innovatör som varit med och grundat Indicate me, där hon idag är VD. Lina brinner för kundnöjdhet, digitala lösningar och effektiviseringar. Lina anstränger sig kontinuerligt för att alltid ligga i framkant gällande teknik för att driva morgondagens kundservice framåt.

Adam Wahrén, Business Manager, har utvecklat Halebops kundservice till nya nivåer genom ökad NPS och kundnöjdhet. Genom målinriktat arbete har Halebop för åttonde året vunnit titeln om Sveriges nöjdaste mobilkunder 2017 (SKI 2017).

Johan Frodell har många års erfarenhet som ledare och VD inom kundservice. Under Johans ledning har Releasys verksamhet de senaste åren gått från minusresultat till bra lönsamhet och samtidigt har bolaget vuxit från 300 till 1000 medarbetare. Johan har gedigen kunskap i hur man kan ta tillvara på möjligheter i kundservice för att både öka kundnöjdhet och skapa lönsamhet.

Till anmälan

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024
  • Releasy – Årets förebild inom Självledarskap och Coachning 2024
  • Selma Svensson, ICA Kundservice – Årets Eldsjäl 2024
  • Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Vårt team utökas Link to: Vårt team utökas Vårt team utökas Link to: Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice Link to: Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice indicate-me-chef-natverket-closeLyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only