Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Aller-media

Aller media fortsätter att satsa på kundservice och inleder nu samarbete med Indicate me

Aller media och Indicate me har valt att ingå avtal. Samarbetet innebär att Aller Media kommer att få en 360 vy i ett skräddarsytt uppföljningssystem för kundservice.

Aller media är marknadsledande inom populärpress i Sverige med välkända varumärken inom tidskrifter såsom ELLE, MåBra och Svensk Damtidning mfl. I kundservice har man ett stort kundfokus och 2018 vann man Guldkontakt, Sveriges största tävling i professionellt kundbemötande. Sedan dess har bolaget haft höga mål och en offensiv strategi för att fortsatta utvecklas.

För att veta om Aller Media presterar mot sina mål väljer man nu att ingå samarbete med Indicate me. Därmed kommer de få sina resultat presenterade i ett snyggt verktyg i realtid, vilket hjälper till att ta väl underbyggda beslut som leder till förbättringar varje dag.

Lina Bjelkmar, VD Indicate me säger följande om det nya samarbetet:

”Det känns kul att vi har fått förtroendet av Aller media att inte bara leverera ett skräddarsytt system för uppföljning av kundservice, utan även ett partnerskap där vi kan utveckla kundservicen tillsammans. Vi kommer att utföra flera olika mätningar och förse dem med rätt verktyg för att hitta potentiella förbättringsområden. Genom kundundersökningar kommer vi ge indikationer på vad Aller media är bra på och vad som kan förbättras för att tjänsterna ska uppfattas ännu enklare. I Indicate me erbjuder vi även funktionalitet för digital coachning och tävlingar, vilket kan stödja medarbetarengagemanget både lokalt och på distans. Styrkan med systemet är att vi samlar allt på ett ställe: Nyckeltal inom effektiviseringar, kundnöjdhet, ärendekategorisering, loggningsgrad, tävlingar, dialogstrategi och korsanalys. Min uppfattning är att Aller media har kommit långt inom kundservice, det är därför kul att de inte nöjer sig här, utan att de fortsätter att vilja utveckla och utmana sig själva!”

Lina-bjelkmar
Lina Bjelkmar, VD Indicate me


Om Indicate me
Indicate me ger en 360 graders vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap. www.indicateme.se

Om Aller media
Aller media är marknadsledande inom populärpress i Sverige, med en marknadsandel på 55,2 %*. Vi har några av Sveriges mest välkända varumärken inom tidskrifter, såsom ELLE, MåBra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence.

Vi har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894. Vår omvärld har förändrats sedan dess och vi utvecklar ständigt nya sätt att engagera, ge upplevelser och tjänster till våra läsare, användare, besökare och följare – både i tryckta och digitala medier såväl som i den fysiska världen.

Vår affärsidé är att genom starka varumärken och innehåll med hög redaktionell kvalitet skapa och sälja underhållning och inspiration till kvinnor.

*räknat på försäljningsvolym av lösnummer enligt Nielsen v 39, 2020

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Tekniska verken väljer Indicate me för att säkerställa att kunder erhåller en högkvalitativ service inom alla områden Link to: Tekniska verken väljer Indicate me för att säkerställa att kunder erhåller en högkvalitativ service inom alla områden Tekniska verken väljer Indicate me för att säkerställa att kunder erhåller...Teknsika verken logo 1 1 Link to: Vann priser för kundlojalitet på Halebop – nu börjar Markus Huttu på Indicate me Link to: Vann priser för kundlojalitet på Halebop – nu börjar Markus Huttu på Indicate me Markus huttu 1 1Vann priser för kundlojalitet på Halebop – nu börjar Markus Huttu på Indicate...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only