Kundservice: Rätt processer och systemstöd leder till bättre kundbemötande
Anmäl dig till vårt frukostseminarium som vi anordnar med nätverket Kontakta. Frukostseminariet riktar sig till dig som vill få större kunskap kring kundnöjdhet, hur du får rätt insikter för att genomföra förbättringar och hur du bibehåller ett gott kundbemötande i kundservice.
På plats kommer Terje Dahl, Kundservice- och Försäljningschef på Nordic Leisure Travel Group/Ving, att dela med sig av hur de hanterade moderbolagets konkurs i kundservice. Du kommer få information om hur kundservicen påverkades och tips om kundbemötande.
Lena Buvlér, Affärschef Försäljning & Service, på ICA Banken kommer att berätta mer om hur de arbetar för att uppnå nöjdare kunder och medarbetare.
Lina Bjelkmar, VD Indicate me, ger dig svar på frågor så som:
- Hur får du rätt insikter i kundservice för att genomföra förbättringar?
- Hur vet du vad som ger störst effekt om du genomför förändringar?
För vem
Seminariet riktar sig till dig som arbetar i linjebefattning inom kundservice, t.ex. kundservicechef, teamledare eller operativ chef.
Program
- 08:00 | Registrering och frukost
- 08:30 | Introduktion av Indicate me
- 08:50 | Ving: Så påverkade moderbolagets konkurs vår kundservice
- 09:10 | ICA Banken: Så jobbar vi för att uppnå nöjdare kunder och medarbetare
Praktisk information
- Datum: 13 februari 2020
- Tid: 08:00-09:30
- Plats: Scandic Klara, Stockholm
- Anmälan: Klicka här för att komma till anmälan>>
Talare
![]() Lina Bjelkmar VD, Indicate me |
![]() Terje Dahl Kundservice- & Försäljningschef, Nordic Leisure Travel Group |
![]() Lena Buvlér Affärschef Försäljning & Service, ICA |