ICA banken och ICA försäkring inleder samarbete med Indicate me
ICA Banken och ICA Försäkring sätter fokus på sina kunder genom att teckna avtal med Indicate me.Samarbetet innebär att bolagen kommer att följa upp sin kundservice i ett modernt system som möjliggör mer träffsäker coaching och analys.
Kundservice består av en guldgruva med information – det är här som kunderna har en direktkontakt med företaget och där möjligheten att fånga upp förbättringar finns. Med hundratusentals interaktioner årligen, blir det alltmer viktigt att ta tillvara på datan och förstå den. Det är här Indicate me kommer in i bilden.
Lina Bjelkmar, VD Indicate me:
”Vi anser att det ska vara enkelt att hitta siffror, utföra analys och att komma till kundinsikt. Energi och arbetskraft i kundservice ska läggas på aktiviteter som bidrar till förbättringar istället för att leta siffror. Vårt system bygger på snabb och enkel uppföljning, med djupgående analys. Vi stödjer även självledarskap och har en gamification-del som brukar uppskattas. Glada och nöjda medarbetare som trivs levererar i slutändan en bättre kundupplevelse. Alla vill göra ett bra jobb, vilket vi skapar bättre förutsättningar till.”
ICA Banken och ICA Försäkring
”ICA Banken och ICA Försäkring är två välkända och stora bolag. Det känns jättekul att de har valt att ingå samarbete med oss och vi kommer att göra vårt yttersta för att förvalta det förtroendet. Vi har sett flera mätbara resultat från våra andra kunder och vår förhoppning är såklart att även detta samarbete ska leda till mätbara förbättringar för bolagens slutkunder.” – säger Lina.
Kontaktinformation
Lina Bjelkmar
VD, Indicate me
📧 Lina.Bjelkmar@Indicateme.se
📞 070-370 70 34
Om Indicate me
Indicate me ger en 360-graders vy av kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap.