Indicate me
  • Startsida
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Kontaktadagen-2018

Kundfokus in i väggen på Kontaktadagen

Under föredraget på Kontaktadagen berättade Cecilia Gotting, enhetschef på PayEx, om deras resa från totalt kundfokus till processfokus och sedan vägen tillbaka igen.

PayEx erbjuder heltäckande betalningslösningar på den nordiska marknaden. Med visionen att deras tjänster ska ha högsta kvalitet, säkerhet och pålitlighet, är de fast beslutna om att alla förr eller senare ska betala via PayEx.

Under Kontaktadagen i Stockholm skulle Samuel Lundin, Team Manager på PayEx, föreläsa om Kundfokus in i väggen. Han blev dock fyrbarnspappa ett par dagar innan eventet och Cecilia fick därmed täcka upp.

”Det har varit en lång resa med många utmaningar, men vi har kommit en lång bit på vägen och vi arbetar målmedvetet för att vi ska nå dit vi vill. För att vi ska fortsätta utvecklas krävs det att vi har ett bra systemstöd” , sa Cecilia Gotting under föredraget.

Använder sig av Indicate me

PayEx utför idag sin resultatuppföljning av kundservicen i Indicate me. Här har de all sin kundservicedata samlad på ett ställe:

  • Statistik kring samtal, mail och chatt
  • Kundernas feedback på hanterade ärenden
  • Effektivitet gällande administration och övriga arbetsuppgifter

Det har varit ett stort förändringsarbete med att axla om från internt fokus till externt fokus och att få med alla medarbetare på tåget, vilket Cecilia berättade om på scenen.

Andreas Kimmehed, Customer Success Manager på Indicate me, tycker att PayEx har gjort ett gediget arbete.

– Det har varit stora förändringar för PayEx och såklart även i uppföljningsarbetet. Det är delvis ett nytt tankesätt, men jag tycker att PayEx har antagit Indicate me med stor positivitet och vilja. Det märks att de är motiverade och engagerade att nå hela vägen, vilket är jättekul att se.

Vidare berättar Andreas:

– Som kundansvarig är jag såklart lite extra stolt att Cecilia och PayEx väljer att gästa scenen på Kontaktdagen och berätta om vårt samarbete. Det är alltid kul när våra kunder vill dela med sig av sina upplevelser av Indicate me!

Om oss

Indicate me erbjuder moderna digitala tjänster som hjälper företag till förbättrad kvalitet, kundnöjdhet och högre lönsamhet i sin kundservice. Användare av Indicate me’s verktyg inkluderar företag såsom Ving och C More. Indicate me är dotterbolag till Releasy och ingår i samma koncern som Pulsen AB.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024
  • Releasy – Årets förebild inom Självledarskap och Coachning 2024
  • Selma Svensson, ICA Kundservice – Årets Eldsjäl 2024
  • Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Vi fortsätter att expandera – Vi välkomnar Niklas Bjurman Link to: Vi fortsätter att expandera – Vi välkomnar Niklas Bjurman Vi fortsätter att expandera – Vi välkomnar Niklas BjurmanNiklas-bjurman-indicate-me Link to: Big mistake. Thank you! 2018 Link to: Big mistake. Thank you! 2018 big-mistake-thank-you-2018Big mistake. Thank you! 2018
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only