Indicate logotype Indicate me logotype
  • Webbtjänster
    • Effekt
    • Kvalitet
    • Värde
    • Logg
    • Analys
    • Projektstart
  • Om oss
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Bilder
    • Övrigt
  • Kundberättelser
    • IKEA
    • ICA Banken
    • PayEx
    • Telge Energi
    • Bredband 2
  • Kontakt
  • EN

Om Indicate me

Om Indicate me


Bloopers med Lina Bjelkmar, VD Indicate me

2 februari, 2018
  • Film

Dela

Senaste nyheter

  • Så höjer vi kundservice status!
  • Stronger ska få ännu nöjdare kunder i samarbete med Indicate me
  • Så skapar du supernöjda och lojala kunder
  • Vill du arbeta med marknadsföring mot Sveriges mest välkända varumärken?
  • Customer Success Manager sökes!

Ämnen

2018 ai Andreas Kimmehed big mistake Cecilia Gotting charbot Chatbots C More Comhem energi engagemang event Framtiden försäljning G-summit Halebop ikea Indicate me Kontaktadagen kundnöjdhet Kundservice kundservicemedarbetare kundtjänst kvalitet lina bjelkmar marie blomkvist motivation Nordea online PayEx personalomsättning releasy Samarbete Santander Consumer bank SBAB Stockholm sveriges nöjdaste kunder terje dahl thank you Thomas Cook Northern Europe tips trafikförvaltningen uppföljning video Ving

Kategorier

  • Film
  • Indicate me
  • Jobb
  • Nya kunder
  • Övrigt
Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice
Nyheter
Nu utökar vi vårt team med ytterligare en ny kollega
Indicate me
  • Webbtjänster
  • Om oss
  • Pressrum
  • Kundberättelser
  • Kontakt
  • Effekt
  • Kvalitet
  • Värde
  • Logg – För insikter i kundtjänst/kundservice
  • Analys – För att hitta rätt nyckeltal till coaching & business cases
  • Projektstart
Till toppen

Copyright © 2016 Indicate me. Alla rättigheter reserverade.
Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.