Användare av systemet från Indicate me inkluderar stora välkända varumärken:


Med våra onlinetjänster kan man mäta allt från kvaliteten på de inkommande samtalen till konverteringsgrad, analysera och jämföra data och få svar på mängder av frågor om ett kundcenters verksamhet. De integrerade webbtjänsterna erbjuder helt unika analysmöjligheter som över lång tid har utvecklats och utvärderats och med tiden visat sig ge mycket goda resultat.

I det användarvänliga gränssnittet presenteras data enkelt och lättbegripligt. Kundservicemedarbetarna kan se det egna resultat och jämföra det med teamets på ett kul sätt med inslag av gamification. Ansvariga teamledare kan ta viktiga och underbyggda beslut och tid kan ägnas åt coachning istället för att leta efter siffror. Med Indicate me kan ni uppgradera er kundservice till 2.0.

Centrala funktioner

Effekt

  • Produktivitet
  • Effektivitet
  • AHT (Average Handling Time)
  • Frånvaro
  • Personalomsättning
Scrolla

Kvalitet

  • Nöjd Kund Index (NKI)
  • Net Promoter Score® (NPS)
  • Kommentarer och inspelningar
  • Coachning
Scrolla

Värde

  • Merförsäljning
  • Erbjudandegrad
  • Konverteringsgrad
  • Provision
  • Tävlingar
Scrolla

Logg

  • Ärendekategorisering
  • Loggningsgrad
Scrolla

Analys

  • Kombinera alla nyckeltal t ex:
  • Kundnöjdhet per ärendetyp
  • Hanteringstid per ärendetyp
Scrolla
bild_D

Effekt

Effektivitet och produktivitet är centralt för framgångsrikt kundservicearbete. Med Effekt kan bemanningen optimeras och servicenivåerna höjas.

Funktioner

  • Produktivitet
  • Effektivitet
  • AHT (Average Handling Time)
  • Frånvaro
  • Personalomsättning
second

Kvalitet

Nöjd kund index (NKI) ger ett mått på kvaliteten i mötet med kunden. Tjänsten möjliggör analys och samlar all kontakt med kunden som också betygssätter servicen.

Funktioner

  • Nöjd kund index (NKI)
  • Net Promoter Score® (NPS)
  • Customer Effort Score (CES)
  • Kommentarer och inspelningar
  • Sortera hela samtalsinspelningar på NKI-betyg

Värde

Kundtjänster får ett allt större försäljningsansvar och fokus på winback. Ta hjälp av verktyget Värde för ökad mer­försäljning med tävlingsinslag.

Funktioner

  • Merförsäljning
  • Erbjudandegrad
  • Konverteringsgrad
  • Provision
  • Tävlingar
logg_linje

Logg

Genom att logga ärendetyper vet man varför kundservice kontaktas. I Logg presenteras förändring av inkomna ärendekategorier i realtid.

Funktioner

  • Ärendekategorisering
  • Loggningsgrad
A3_mall

Analys

All fakta som samlas in via våra tjänster kan kopplas till ett konkret ärende och en unik medarbetare. Det ger stora möjligheter till analys för att hitta orsaker till eventuella avvikelser mot uppsatta mål. I Analys kan ledare och ansvariga enkelt göra analyser med enkla knapptryck och få insikt i vad som behöver göras för att genomföra förbättringar.

Utforska

Contact-us-2

Kontakta oss

Skicka oss ett meddelande via formuläret eller ring eller mejla direkt så återkopplar vi så snart vi kan.

  • Telefon: 0771- 622 020
  • E-post: hello@indicateme.se

 Kontakta oss Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.

 


  • Nyheter
  • Aktuellt
  • Tips & råd