Engagemang i kundservice

Positiv energi i kundservice

Vad händer om vi fokuserar på allt positivt som händer varje dag, varje liten detalj och lagrar dom som om de gav oss fler livspoäng? Om man sen lätt kan identifiera vilka situationer som också tar energi och aktivt försöker minimera dom – ja, då mår vi garanterat bättre och gör ett bättre jobb!

Indicate me har utvecklat flera funktioner med fokus på att förstärka positiva beteenden hos kundservicemedarbetare. I vårt system kan medarbetarna få automatiska notiser så att de kan fokusera på den respons eller det resultat som man får från nöjda kunder och positiv utveckling.

Vi vet att det kan vara ganska dränerande att dag in och dag ut hjälpa kunder som är missnöjda eller till och med arga. Därför tycker vi på Indicate me att det är viktigt att påminna kundservicemedarbetare om alla de fantastiska kundmöten som de har, vilken roll de har för bolaget och för alla kunder som de faktiskt hjälper.


Om oss
Indicate me erbjuder moderna digitala tjänster som hjälper företag till förbättrad kvalité, kundnöjdhet och högre lönsamhet i sin kundservice. Användare av Indicate me’s verktyg inkluderar företag såsom Ving och C More. Indicate me är dotterbolag till Releasy och ingår i samma koncern som Pulsen AB.