Ving-full-fart

Ge full gas när man ändrar körriktning?

Ving har genomfört en snabb och framgångsrik förändringsresa från butikskedja till onlineförsäljning. Vilka är nyckelfaktorerna? För att få svar utmanade vi Terje Dahl som är kundservice- och försäljningschef på Ving i Norden på en tävling i Gokart.

Vilka utmaningar och möjligheter innebär ett sånt här race för företagets kundservice? Terje ger tips och råd till dig som står inför samma omställning. Han avslöjar också hur man kan optimera resurserna och faktiskt sudda ut landsgränserna.

Se filmen om du vill ta del av Terjes tips – och om du veta vem som vinner utmaningen!


Om oss
Indicate me erbjuder moderna digitala tjänster som hjälper företag till förbättrad kvalité, kundnöjdhet och högre lönsamhet i sin kundservice. Användare av Indicate me’s verktyg inkluderar företag såsom Ving och C More. Indicate me är dotterbolag till Releasy och ingår i samma koncern som Pulsen AB.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.

 


 Kontakta oss