Chatbot-ai

Chatbot och AI

Indicate me älskar ny teknik såsom artificiell intelligens och chatbotar, men det är svårt att implementera en chatbot om man inte vet vad man gör. Det är heller inget magiskt piller.
Fokusera hellre på att ta hand om problemet istället för att bota symptomen. Vårt förslag är att vänta med en chatbot om det finns andra funktioner som kan ge snabbare och större effekt.

  • Ta tag i grundproblemet
    Varför behöver kunden kontakta kundservice överhuvudtaget och har du optimerat din bemanning så att kunden får svar inom skälig tid?
  • Var säker på ditt syfte med att implementera ny teknik
    Varför vill du implementera en chatbot? Är det av kostnadsskäl eller för att ge bättre service till kunden? Inriktning har en avgörande betydelse hur du bör bedriva ditt projekt.


Om oss
Indicate me erbjuder moderna digitala tjänster som hjälper företag till förbättrad kvalité, kundnöjdhet och högre lönsamhet i sin kundservice. Användare av Indicate me’s verktyg inkluderar företag såsom Ving och C More. Indicate me är dotterbolag till Releasy och ingår i samma koncern som Pulsen AB.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.

 


 Kontakta oss